lisenoom.reismee.nl

Dag 65

Gisteren zijn van al mijn grote plannen helaas niet zo veel uitgekomen. Maar dat maakt niet uit. We zijn naar Tromsø geweest, hebben daar natuurlijk een softijsje gegeten, zijn daar met lift de berg op geweest en vervolgens naar de top gelopen en we hebben een museum bezocht, waar helaas niet zo veel aan was. Toen we weer terug waren hebben we wat gegeten en kwamen de Noorse borrels uit de kast. Daarna was er eigenlijk niet meer zo veel energie om te gaan kanoën of op adelaarsafari te gaan. Misschien als we over een paar dagen terugkomen, dat we het dan alsnog kunnen doen.

Straks gaan we er tot 25 juni tussenuit. Eerst gaan we drie dagen in een cabin in Tenevol, daarna twee dagen in een hotel in Senjahopen (sorry als dit niet klopt). Deze plaatsen liggen allebei op het eiland Senja, iets ten zuiden van hier. Daar gaan we wat rondrijden, mooie dingen bekijken en leuke dingen doen. Senja moet een erg mooi eiland zijn en verschillende activiteiten en bezichtigheden te bieden hebben. Hege heeft ons al over allerlei plekken verteld waar we zeker even heen moeten. Ik ben benieuwd!

Wel een rot idee dat het er nu eigenlijk wel op zit. Na deze 5 dagen komen we nog 2 dagen terug, dan gaan we al weer naar huis. Ach, ik blijf gewoon zoeken naar m'n Noorse, rijke, boerengod.