lisenoom.reismee.nl

Dag 62

Gisteren hebben we niet zo veel bijzonders gedaan. 's Ochtends hebben ik en Hege hebben het hele huis een grote schoonmaakbeurt gegeven (ik doe hier allemaal dingen die ik thuis nooit doe!). 's Middags hebben we paardgereden over het strand. Ik heb op de Shire door het natte zand gegalloppeerd, het was heerlijk. Ik hoefde het paard niet eens vooruit te zetten, ze ging al vanzelf. Wat een sprongen maakt zo´n groot beest. Het was wel even wennen, de laatste paarden waar ik op gezet heb waren half zo groot als haar, misschien kleiner. Maar het was vet! En we zaten onder de modder. Het zat zelfs in m'n mond. Maar het is hier normaal dat ik elke dag vies ben. Modder, mest, noem het maar op. Het zit vast wel ergens op m'n kleding.

Vandaag hebben we ook wat extra klusjes gedaan. Het regent buiten, dus sommige werkzaamheden stellen we wat uit. Ik heb evengoed wel even geschilder. De buitenkant van de garage wordt wit, in plaats van rood. Ik heb ook de laatste potlammeren gewogen. Als het droog is, brengen we die naar buiten bij de andere lammeren. Verder hebben we de stal opgeruimd, wat apparatuur op de trekker verwisseld en schoongemaakt. Het klinkt nu misschien alsof we niks doen, maar dat zijn ook klussen waar je de hele dag mee bezig kunt zijn.

Kleine Lise is geen kleine Lise meer. Ze weegt nu al 20 kilo en is in de afelopen 9 dagen 6 kilo gegroeid! Zodra het mooi weer is gaat zij dus ook naar buiten. Ze ziet er goed uit, heel anders dan toen ik haar voor het eerst zag, maar nog steeds kaal op haar hoofd.

Morgenavond komen m´n ouders langs. Overmorgen ben ik van plan om met ze naar de stad Tromsø te gaan en later op de dag de adelaarsafari te doen en misschien te kanoën. Ik weet niet wat hun plannen zijn, volgens mij hebben ze die nog niet.

Ik heb de bel afgedaan bij het schaap dat bij mn slaapkamerraam loopt. Dat scheelt al een hoop!

Het aftellen is nu ook al begonnen. Nog 10 dagen, dan zit ik weer in Nederland. Ik heb al een heel lijstje met dingen die ik moet doen als ik weer thuis ben, dus stilzitten zit er nog even niet in. Maar uitslapen misschien wel

Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!